środa, 19 lutego 2014

Goście z zagranicy - krótki wywiad

Uczniowie naszej szkoły przeprowadzili krótki wywiad z naszymi gośćmi. Oto co powiedzieli…
Pytanie: Co myślicie o Polsce?
Olha: Lubię Polskę, to dobry kraj zarówno jak i miasto. Bardzo mi się tutaj podoba.
Taimur: Spodobała mi się Polska, ludzie tutaj są zazwyczaj mili i uprzejmi. Jeśli znajdziesz tutaj dobrych ludzi to życie tutaj jest na prawdę dobre.

Pytanie: Co sądzicie o uczniach naszej szkoły?
Taimur: Myślę, że uczniowie waszej szkoły, czy jakiejkolwiek innej w Polsce są trochę nieśmiali, zdecydowanie bardziej niż w Pakistanie. Ludzie są mili i zabawni.
Olha: Są mili i przyjacielscy. Bardzo fajne jest to, że możemy rozmawiać na różne tematy, czy to związane z polityką, hobby, pasją czy ulubionymi książkami.

Pytanie:  Czy zauważyliście jakieś różnice pomiędzy Polską a waszym krajem?
Taimur: Tak, zauważyłem dużo tych różnic. Najbardziej widoczną różnicą jest kolor skóry, ale nie jest to dla mnie nowością, ani reakcja ludzi właśnie na kolor skóry.
Olha: Polska i Ukraina to podobne do siebie kraje. Mamy bardzo zbliżony język i dlatego dosyć łatwo nam się ze sobą porozumiewać. Polska jest bardziej rozwijającym się krajem niż Ukraina.

Pytanie:  Co powiecie o naszym mieście?
Olha: Uwielbiam Toruń, znalazłam tutaj dużo przyjaciół. Jest tu dużo charakterystycznych rzeczy jak Pomnik Kopernika, pierniki, które uwielbiam. Bardzo podobają mi się wasze tradycje.
Taimur: Toruń to bardzo fajne miasto, bardzo mi się podoba. Zdecydowanie tętni życiem.

Dziękujemy za rozmowę i życzymy udanego dalszego udziału w projekcie Global Citizen oraz dużo wrażeń z pobytu w Polsce.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz